Aandachtsvelden
Werkwijze Cliëntenraad
BRAVIS
Binnen de Cliëntenraad zijn commissies ingesteld die elk een aantal aandachtsvelden voor hun rekening nemen, in de zin dat zij de bespreking van daaraan gerelateerde onderwerpen in de Cliëntenraad voorbereiden. Ook bereiden de commissies door de Cliëntenraad uit te brengen adviezen over de onderwerpen voor.
In 2021 waren vijf commissies actief:
Coördinator
Leden
Bedrijfsuitvoering
Conny Kerkhof- Mos
Maurice van Dooren
Dienstverlening en gastvrijheid
Cor van Geel (tot november) en Neelke Konings (vanaf november)
Conny Kerkhof-Mos en Neelke Konings (tot november) en Riet Koopmans (vanaf oktober)
Kwaliteit en veiligheid
Maurice van Dooren
Gabri Hoek
Marketing, communicatie en e-health
Gabri Hoek
Maurice van Dooren en Riet Koopmans (vanaf oktober)
Zorg
Ingrid Lucas - van der Neut
Cor van Geel en Neelke Konings
In het integrale Jaarverslag 2022 van de Cliëntenraad is terug te lezen op welke aandachtsgebieden de vijf commissies zich in het verslagjaar gefocust hebben.