Werkwijze Cliëntenraad

BRAVIS

Binnen de Cliëntenraad zijn commissies ingesteld die elk een aantal aandachtsvelden voor hun rekening nemen, in de zin dat zij de bespreking van daaraan gerelateerde onderwerpen in de Cliëntenraad voorbereiden. Ook bereiden de commissies door de Cliëntenraad uit te brengen adviezen over de onderwerpen voor.

In 2021 waren vijf commissies actief: 

Aandachtsvelden

Coördinator

Leden

Bedrijfsuitvoering

Conny Kerkhof- Mos

Maurice van Dooren

Dienstverlening en gastvrijheid

Cor van Geel (tot november) en Neelke Konings (vanaf november)

Conny Kerkhof-Mos en Neelke Konings (tot november) en Riet Koopmans (vanaf oktober)

Kwaliteit en veiligheid

Maurice van Dooren

Gabri Hoek

Marketing, communicatie en e-health

Gabri Hoek

Maurice van Dooren en Riet Koopmans (vanaf oktober)

Zorg

Ingrid Lucas - van der Neut

Cor van Geel en Neelke Konings

 

In het integrale Jaarverslag 2022 van de Cliëntenraad is terug te lezen op welke aandachtsgebieden de vijf commissies zich in het verslagjaar gefocust hebben.